Nyströms Trafikskola

Prislista

Nedan hittar du våra priser och paketerbjudanden. I dagsläget erbjuder vi endast utbildning för personbil och moped. Om du vill ta körkort för MC, släp eller snöskoter så besök Roberts Trafikskola i Luleå, Piteå eller Älvsbyn.

Bil (B körkort)

• Handledarkurs 500:-

Handledarkursen, även kallad introduktionsutbildning, krävs för att få övningsköra privat. Både handledare samt elev behöver gå kursen för att få övningsköra tillsammans.

• Körlektion 60 minuter 990:-

Körlektioner anpassade efter dina förutsättningar på 60 minuter.

• Teoripaket 2500:-

Inskrivning samt tillgång till komplett teoriutbildning med övningsprov via elevcentralen.

• Riskettan 1000:-

Obligatorisk teoretisk utbildning för körkortstagare. Kursen tar cirka 3.5 timmar inklusive rast och behandlar ämnen som alkohol och droger, trötthet samt riskfyllda beteenden i trafiken.

• Risktvåan / Halkbana 3500:-

Obligatorisk utbildning som innefattar körning på halkbana.

• Lån av bil till körprov 990:-

Låna en likadan bil som du använt under körlektionerna till ditt körprov med trafikverket.

• Lån av bil till körprov + Uppvärmningslektion 1650:-

Lån av bil till körprovet samt en uppvärmningslektion på 40 minuter innan körprovet.

• Startpaket 1 7350:-

Teoripaket, inloggning till elevcentralen och 5 st lektioner (60 min).

• Startpaket 2 12100:-

Teoripaket, inloggning till elevcentralen och 10 st lektioner (60 min).

Moped (AM körkort)

• Paketerbjudande - AM körkort 4900:-

Komplett utbildning för AM körkort, som ger dig rätt att framföra så kallade EU mopeder med en maxhastigheter av 45km/h, så väl som mopedbilar och EPA traktorer.

Släp (BE & B96)

• Paketerbjudande - BE körkort 5000:-

BE Bokpaket, körlektionsutbildning 180 min, datafrågor online för teoriprovet samt hyra av ekipage till körprov.

• Körlektion B96 3000:-

B96 körlektionsutbildning på 120 min samt hyra av ekipage till körprov.

Alla priser är inklusive moms.