Nyströms Trafikskola

Om trafikskolan

Välkommen till Nyströms Trafikskola. Hos oss finns välutbildade och trevliga trafiklärare och kontorspersonal som alla är redo att ge dig som elev en rolig och bra upplevelse. Vi jobbar för att du ska få en trevlig och bekväm resa mot ditt körkort utan att det ska kosta i onödan. Vi arbetar med att individanpassa utbildningen efter just dina kunskaper och behov.

Erika

Lotta

Tobias

Vår historia

Vår trafikskola har alltid legat i framkant bland trafikskolorna i Norrbotten. Målet har varit glasklart att ge kunden en seriös utbildning för att klara sig ute i trafiken som många gånger är ett farligt ställe att vistas i.

2023 jobbar vi i samma anda. Med dessa korta ord vill vi än en gång hälsa dig välkommen till Nyströms Trafikskola.

Hållbarhet

Hållbarhet är viktigt och vi jobbar dagligen med att utbilda elever efter så liten miljö-och klimatpåverkan som möjligt. Med bränslesnåla moderna bilar som uppfyller önskad miljöklass, effektiva lektioner och kunskap om eco-driving skapar vi förutsättningar för att trafikanter ska påverka omvärlden så lite som möjligt.

Hållbarhet för oss innebär också hur vi agerar som arbetsgivare och hur vi säkerställer att våra medarbetare trivs och har en väl fungerande arbetsmiljö. Utan detta kan vi inte driva en hållbar verksamhet som fungerar även på lång sikt.

En del av On Via

On Via grundades med visionen att bli Sveriges bästa trafikutbildare och det självklara valet för dem som söker en kvalitativ trafikutbildning. Med 30 verksamheter finns vi nu på över 25 orter i Sverige och har årligen tusentals nöjda kunder att glädjas med!

Alla trafikskolor som är en del av On Via omfattas av samma övergripande styrning och riktlinjer. Vi säkerställer vidareutbildning och utvecklar verksamheterna efter kundernas önskemål tillsammans med myndigheternas krav och riktlinjer.

Vi har gedigen kompetens inom både lätta fordon såsom bil, MC och moped och även tunga som omfattar lastbil, buss och YKB.